Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Wednesday 1 January 2014

Perasaan Yg Terdapat Dari Seseorang Manusia dan Seseorang Mangsa Mind Harassment Control

Jika saya tidak dijadikan mangsa mind harassment control, saya langsung tidak dapat jangka peralatan canggih dan bernilai tinggi ini ( mind harassment control ) mampu wujud di malaysia. 
Jika anda tanya kenapa saya asyik post message tentang mind harassment control ! saya hanya boleh memberitahu kpd anda, setiap hari saya berasa otak saya mempunyai tekanan otak dari tembakkan sinaran gelombang otak (mind harassment control)yg tinggi dan telah menjejaskan seperti privasi, kesihatan, keselamatan diri, hinaan dan sbgnya telah menyebabkan saya sudi mengambil risiko utk menentang balik. 

Pelik -
Disebabkan ada rakyat malaysia sudi menjalankan tugas dan membantu menubuhkan kumpulan mind harassment control ini, kumpulan ini sanggup khidnat manusia dan negara sendiri  utk menjalakan tugas haram ini. 

Takut -
Disebabkan peralatan ini mampu menyebabkan rakyat malasyia tidak mampu bersatu, dan mungkin menyebabkan negara kita menjadi huru-hara dan tidak aman. 

Marah-
Disebabkan kumpulan ini tidak berperikemanusiaan, sanggup melakukan sesuatu yg mampu menjejaskan kesihatan dan mengancam nyawa manusia sendiri. menciptakan pelbagai halusinasi kpd manusia sendiri utk mewujudkan geseran dan pergaduhan diantara manusia dgn manusia.

Risau -
Disebabkan tiada kewujulan undang-undang baru utk kawalan peralatan canggih ini, dengan tiada  pihak2 tertentu sudi menetapkan peralatan ini sebagai senjata yg  mampu berbahayakan nyawa dan kesihatan rakyat malaysia. 

Gembira -
Disebabkna manusia yg diciptakan oleh tuhan mampu berjaya melalui pelbagai rintangan, walaupun terdapat pelbagai tekanan dari pelbagai pihak.

Kesedihan - 
Disebabkan tidak tahu cara utk menyampaikan kes diri sendiri ( mangsa mind harassment control ) ini kpd orang yg berdekatan dgn diri sendiri. 

Gelisah -
Disebabkan laporan polis mangsa pertama berwujud pada tahun 2010 sehingga  tahun 2014 sekarang. jumlah mangsa dari 1 orang telah bertambah menjadi 5 orang, tetapi sehingga sekarang masih tiada maklum balas dari pihak2 tertentu. Adakah tahun 2014 ini, jumlah mangsa akan bertambah menjadi lebih ramai lagi !

Berharaplah tuhan sentiasa di sisi kita, supaya mampu membantu kita mendapatkan keadilan dan kebebasan semula kpd mangsa mind harassment control. 


No comments:

Post a Comment