Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Saturday 4 January 2014

Membinakan Jambatan Yg Menuju Ke Neraka atau Ke Syurga ?

Sharing From vicitim Mind Harassment control 


Kumpulan mind harassment control ini telah khianat dan fitnah manusia dengan negara sendiri, pemimpin yg melantikkan kumpulan ini tujuan utk mengusik seseorang itu melibatkan diri dlm masalah seperti pergaulan sosial, fitnahan atau hinaan, pergaduhan, kesihatan badan/ mental terjejas dan lain2. 



selepas saya dijadikan mangsa selama 2 tahun, saya boleh dikatakan lebih memahami sikap yg terdapat dlm sesetengah ahli kumpulan mind harasment control ini. Hari ini, kumpulan ini sudi mengkhianatkan manusia dan negara sendiri, mungkin sehari nanti, anda akan dikhianatkan semula. setahu saya peralatan canggih ini memang bermanfaat kpd rakyat dan negara jika digunakan dlm kegunaan atau bidang yg sesuai seperti membantu menjalankan kerja siasatan tentang kes jenayah, membantu seseorang pemimpin mendengari suara rakyat. 



Tetapi ini semua telah diabaikan oleh pemimpin yg memegang kuasa peralatan ini, jika pemimpin bertanya kpd saya, "adakah peralatan yg canggih ini mampu mambantu seseorang itu seperti mencapai hasrat mereka, membantu mereka mendapatkan kedudukkan atau kuasa dalaman". Jawapan dari pengalaman saya sejak hidup saya dipantau oleh peralatan canggih ini adalah "Tidak........". peralatan ini hanya mampu mengunakan sinaran gelombang otak yg tinggi dan menciptakan halusinasi kpd manusia, perbuatan ini hanya membantu seseorang pemimpin atau seseorang itu menakung dosa-dosa sendiri. 



Kesimpulan saya adalah, seseorang itu jika ingin mendapatkan sesuatu benda atau kuasa. Orang itu perlulah mengunakan kaedah 70% Usaha diri sendiri dan tambahan 30% telah takdir dari tuhan sejak awal lagi. peralatan itu hanya boleh digunakan utk bertujuan mendapatkan rujukan pandangan dari orang ramai supaya mampu memahami fikiran orang ramai dengan mendapat jawapan yg paling tepat. salah guna kuasa peralatan canggih ini hanya mampu merosakkan atau memusnahkan segala yg sedia ada dari anda dan rakyat negara. 



Manusia sentiasa perlu memikirkan cara utk membuat kerja amal dan sesuatu yg bermanfaat kepada sendiri dan juga orang ramai. supaya sehari nanti mampu membinakan jalan yg cerah kepada diri sendiri utk bertujuan menujukan ke destinasi kerjaya diri sendiri atau ke destinasi syurga utk diri sendiri.


________________________________________________________________________________




No comments:

Post a Comment