Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Friday 10 January 2014

Pada Awal Tahun 2014 ini, Memang Sungguh Menyedihkan Hati Saya.

Kes Mangsa mind harassment di malaysia telah berlaku sejak tahun 2010 sehingga tahun 2014 sekarang, jumlah mangsa dari 1 orang telah bertambah sehingga 5 orang. setiap mangsa mempunyai laporan polis yg lengkap, tetapi sehingga hari ini kes ini masih tidak bermulakan kerja siastan ! 
Apabila saya bertanya kpd PDRM bukit aman "kenapa kes ini sehingga hari ini masih tidak memulakan kerja siasatan"? 
Pegawai tersebut memberikan jawapan yg kelakar kpd saya, memberikan alasan seperti"
- tiada wujudlan laporan mangsa mind harassment control di PDRM.
(Setiap mangsa mempunyai laporan polis dan mempunyai no report )

-Tidak memulakan kerja siasatan disebabkan kes mind harassment control tidak berasas dan tidak logik.
(Jika merujukan laman web anatarabangsa, terdapat ramai mangsa wujud di luar negara. siapakah sudi memberikan jaminan kpd rakyat mengatakan tiada peralatan canggih ini telah diimport ke negara kita dengan jaminan secara 100 peratus !)

-Apabila ingin berjumpa dgn pegawai PDRM yg tertentu, memberi alasan kpd mangsa, pegawai tersebut sibuk dengan hal mesyuarat dan ambil cuti panjang.
( Peralatan canggih ini adalah senjata yg mampu berbahayakan kesihatan dan nyawa mangsa, tetapi bagi pihak mereka beranggapan hal mangsa ini tidak penting dan cuba ketepikan kes nyawa rakyat malaysia ini. bertambah lagi ayat saya "Kes ini telah dilaporkan sejak tahun 2010 sehingga sekarang 2014".

- Memintakan saya cuba mendapatkan gambar peralatan canggih itu dari kumpulan yg disyakkan.
(Peralatan ini digunakan dlm kawalan jauh, kerja siasatan yg mampu mengancam nyawa mangsa ini, digalakkan mangsa supaya menyiasat sendiri ?)

( Dimanakah sikap profectional anda............... ? peralatan gangguan gelombang otak ini perlu mengunakan perelatan lebih canggih dari luar negara utk mengesan perelatan mind harassment control itu. memang menyedihkan hati saya apabila pegawai PDRM yg berjawatan di bukit aman ini memberikan cara penyelesaian ini kpd saya !)

-Meminta mangsa menulis surat kepada pihak KDN malasyia, disebabkan tiada cara penyelesaian kpd mangsa.
( Kita sebagai rakyat, melantikan pihak PDRM menjalankan tugas perlindungan keselamatan rakyat, tetapi PDRM memberikan alasan begini kpd saya)

Peralatan canggih ini mampu berbahayakan kesihatan dan nyawa mangsa, dengan banyak lagi kesan2 buruk kpd mangsa ........Tolonglah mengenalpastikan masalah ini dan cuba mendapatkan otak 2014 sekarang utk mendapatkan sumber maklumat itu !

Keterangan lanjut tentang kes Mangsa mind harassment control ini, sila melayari blogger seperti dibawah:


http://victimmindharassmentcontrolinmalaysia.blogspot.com/2013_10_01_archive.html

Memang sugguh menyedihkan dengan jawapan tahun permulaan 2014 ini...........Saya sentiasa berdoa kpd tuhan dan berharaplah tiada mangsa baru akan wujud di malaysia lagi.




No comments:

Post a Comment