Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Thursday 23 January 2014

Fitnahan, Hinaan Dan Lain-Lain Yg Berkaitan Dgn Peralatan Mind Harassment Control

Sharing dari mangsa mind harassment 
Hari ni disebabkan mengalami tekanan otak yg diberi oleh kumpulan penganas ( mind harassmnet control), saya terpaksa mengambil cuti rehat sehari, dan berlepak2 kat AXXX XX dan lain2 tempat. Ahli kumpulan mind harasment control ini sanggup ikut saya ke dlm shopping mall.

masa saya makan kat food court staXXX XX, tiba2 jer counter masakan ML memberi layanan teruk dan asyik mengamuk semasa sedang siapkan hidangan saya. saya berasa pelik ! Ah kak mengamuk spt "siapa org ckp ni, orang ni kah "!

selepas ini, cara dia layan saya 360 darjah berubah ! apabila saya fikir balik, semasa saya tengah tunggu tu, nampak sepasang suami isteri cuba mengadu hal dgn Ah Kak kauter tu dgn mengunakan suara lembut. saya terdengar kata2 seperti " org ini bukan melayu dan suka cabar habis ", Dia ni pembangkang".

Selain daripada hal ini, apabila saya keluar ke kawasan lain dlm Axxx Staxx XX  , apabila saya dekat kat org awam atau berlalu kat org awam, mereka memberikan pandangan yg pelik kpd saya ! pegawai securiti AXXX XX dalaman bertambah ramai jika berbanding dgn hari biasa ! apabila saya bertanya /bercakap dgn Pekerja yg beruniform AXXN XX, mereka memberi layanan dan sikap tidak suka atau tidak jawab!

saya berasa pelik, kenapa orang awam semua ni senang jer dikelirukan. anda semua telah terpijak dgn perangkap dari kumpulan penganas (mind harassment control ). saya tidak mampu membuat penjelasan satu demi satu dan memberitahu kpd anda semua bahawa ni saya adalah salah seorang mangsa (mind harassment control) !.

Sedarkan diri sendiri , apabila anda nampak mesage yg saya catat ini ! ahli kumpulan ini semua penganas negara, mereka memiliki senjata yg mampu berbahayakan kesihatan dan nyawa rakyat malaysia. anda perlu camkan muka mereka dgn betul dan cuba bertanya kpd mereka apa jawatan anda semua ni !

Kes mind harassment contorl ini dah lama berlaku dimalaysia, dibeberapa negeri telah terdapat beberapa mangsa yg berkaitan dgn perelatan ini. setiap mangsa telah melaporkan hal ini kpd PDRM Malaysia, tetapi kes dari tahun 2010 sehingga hari ini tidak bermulakan sebarang kerja siasatan.

Apabila anda nampak dan dengar cerita yg berkaitan dgn "org ini khidnat, cabar habis dan lain2 fitnahan dari mereka " Tolong lah camkan muka mereka dan ambil gambar org ni. mereka ini adalah ahli kumpulan penganas ( mind harassmnet control) yg tengah melaksankan tugas seperti seksa otak mangsa, mencipta fitnahan, hinaan dan sebagainya.

Memberikan peluang kpd mangsa mind harassment control membuat penjelasan dan jgn sesekali percaya kpd godaan dari saitan, anda semua adalah manusia , perlulah saling memahami dgn saling berkomunikasi .


No comments:

Post a Comment