Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 14 January 2014

Salah Sejenis Ganguan Dari Peralatan Mind Harassment Control

Sharing from vicitm mind harassment control in malaysia, 

Setiap mangsa telah menyediakan surat ke bahagian KDN Malaysia dan Pihak PDRM (Bukit Aman), Tetapi sehingga sekarang 14January2014 mereka semua beranggapan mangsa kita ini orang bodoh ! Kes ini tiada maklum balas dari mana2 pihak !



Kumpulan mind harassment control ini menggunakan peralatan canggih ini dengan sinaran gelombang yg tinggi untuk menyakitkan mata saya ! supaya saya tidak terus membongkarkan rahsia dan terus mengizinkan mereka membacakan otak saya. 

Mereka sering mengunakan sinaran gelombang yg tinggi menganggu anggota badan saya jika saya tidak ikut arahan mereka atau menentang mereka. Gambar dibawah adalah selepas disinarkan dgn sinaran gelombang otak yg tinggi, apabila mereka guna fungsi ini, mata saya atau badan saya akan berasa pedih dan seperti terdapat rasaan dicucurkan mengunakan jarum dgn kekuatan yg ringan. selepas ini, mata saya akan berasa sedikit kesakitan tanpa sebab.  


Memang berasa mengarut, tetapi setiap mangsa mind harassment control di malaysia telah melalui segala hal dan effect yg telah dicatatkan di blogger saya dengan laman web mangsa lain .



Perdana menteri yg dihormati, walaupun setiap mangsa telah menyerahkan surat laporan polis ke PDRM malaysia dan laman sosial perdana menteri kita, tetapi kerja siasatan dari pihak kerajaan tetap tidak dijalankan ! 

Kenapa hal ini boleh berlaku di negara kita ...................................................

Peringatan terakhir !.................................
Kes ini berwujud bermula pada tahun 2010 sehingga tahun 2014 sekarang.
Mangsa dari 1 orang telah bertambah menjadi 5 orang .


No comments:

Post a Comment