Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Friday 4 April 2014

Gangguan Talian Internet atau Telefon dlm Hidup Harian Mangsa

sharing From MInd Harassment Control,
Kumpulan Mind Harassment control ini telah membawa impak besar dlm hidup harian saya, mereka mampu mengawal talian internet dan talian telefon bimbit saya.

Talian Internet

Apabila saya ingin melayari sesuatu website, mereka mampu hack computer saya dan menyebabkan talian internet saya terputus/ Off Line dan computer file saya akan berubah seperti (edit system file) dan menyebabkan perisian komputer saya terpadam atau memperlahankan kelajuan komputer( slow down).

Cara penyelesaian:
mengunakan perisian auto repair masalah system file atau restart modem saya.


Talian Telefon Bimbit 
Apabila saya ingin menghubungi seseorang atau mana2 jabatan kerejaan tertentu seperti ( PDRM Bukit Aman ) , mereka mampu memindahkan talian destinasi saya ke talian yg tidak berkaitan, terus terpadam atau tiada talian ini ! walaupun dah banyak kali bercuba dan telah mengenal pasti tiada kesilapan nombor talian, tetapi tetap sama .

Cara penyelesaian :
Tiada !.......Apabila saya ingin menghubungi atau membuat aduan di talian telekom malaysia berhad, mereka akan memulihkan talian telefon saya .

Saya berasa gembira sebab terdapat peralatan canggih dan modern telah berwujud di negara sendiri. jika digunakan dlm pihak 2 tertentu utk kegunaan yg tertentu mesti lebih bermanfaat kpd orang ramai dan negara.
Tetapi ini disebabkan tiada kawalan dibawah undang2 dan kumpulan tersebut telah menyalahgunakan peralatan canggih tersebut, menyebabkan banyak masalah berwujud di negara sendiri.
Saya memikirkan pelbagai cara utk menentang kumpulan penganas ini dan mencuba pelbagai cara utk menyampaikan Aduan saya kpd PDRM Bukit aman malaysia, tetapi sehingga hari ini kes ini masih tiada sebarang maklumbalas dari pihak2 tertentu.
Saya sentiasa tidak berputus asa utk menentang kumpulan ini, disebabkan saya percaya dunia ini masih penuh harapan dan tetap mampu menegahkan keadilan.

Disebabkan kepercayaan, saya masih hidup di dunia ini !

Teduhan dibawah pokok yg besar menyebabkan kegelapan dan berasa bimbang dan takut, kewujudan cahaya matahari dari atas pokok akan mengembalikan ketenangan dan kegembiraan.

No comments:

Post a Comment