Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 15 July 2014

Meminta Bantuan Drpd Rakyat Malaysia

Sharing from victim mind harassment control in malaysia, 
http://victimmindharassmentcontrolinmalaysia.blogspot.com/

Saya ingin meminta bantuan drpd rakyat malaysia, jika terdapat beberapa orang datang kat kedai atau pun tempat kerja anda dan meminta anda utk membantu mereka mengusik seseorang orang awam yg anda tidak dikenali, diminta anda jangnlah mengikut arahan mereka !
Disebabkan beberapa orang ni adalah sebahagian ahli kumpulan yg tengah mengawal peralatan canggih yg bernama (Mind harassment control).

Tujuan mereka adalah mewujudkan mangsa (mind harassment control) dan tengah mewujudkan pergaduhan dan perselisihan antara kaum sendiri dan kpd kaum lain ! setiap mangsa telah diusik dan diseksa menggunakan salah satu cara ni sejak tahun 2009 sehingga tahun 2014 sekarang.

sekumpulan orang ni pergi kat meratah2 dan mengikut mangsa ( mind harassment control) yg telah dipilih utk mewujudkan fitnahan, hinaan dan pergaduhan. selepas mangsa telah berjaya diusik, anda akan berpotensi dan mungkin akan dipilih jadi mangsa experiment kpd peralatn mind harassment control ini.

Bantuan anda mungkin mampu mengubah sesuatu hal berlaku atau mangsa ( mind harassment control) seterusnya berwujud . diminta kuatkan minda anda supaya tidak senang terangsang dgn cerita atau ayat palsu dari kumpulan syaitan atau kumpulan penentang manusia ini .





No comments:

Post a Comment