Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 15 July 2014

Gangguan-gangguan seterusnya yg terdapat dalam badan mangsa Mind Harassment control

Victim Mind Harassment control in malaysia / 马来西亚脑电波受害者 / Mangsa mind harassment control in malaysia ~
Diari from victim / 受害者日记 :
http://victimmindharassmentcontrolinmalaysia.blogspot.com/

自从我成为受害者后直到今天,我对脑电波骚扰器的认识加深,也因为如此也发现这台脑电波受扰器所在人类身上留下很多的后遗症。

这台先进科技绝对是人类最大的敌人,就从个人脑袋里的隐私,身体和头脑的健康,身体某处会被发射高电波导致疼痛,机器所制造的人类幻觉幻听,脑袋需承担高电波压力及可能导致神经病及跟多其他之类的骚扰和影响。
这台机器甚至可能成为某某国家或州属里的极端分子利用这台机器来加害敌人或无故人民百姓跟可能利用它来得到权力。这台先进科技再没有的到完善的法律管制下,可能会造成国家不和谐,人民不安宁及导致许多受害者遇难后都查不到任何线索及死因的高科技杀人武器。我们的国家必须优先顾及到人民的健康和生命。


Sejak saya dijadikan mangsa sehingga hari ini, telah bertambah minat dan memahami peralatan canggih ini. mungkin disebabkan ini, lama kelamaan dah tahu peralatan ini akan menjejaskan dan meninggalkan banyak kesan buruk di dlm badan manusia.

peralatan ini adalah musuh manusia yg paling tercabar, bermula dari privasi otak dan hidup harian, kesihatan fizikal dan mental, kesakitan bahagian badan disebabkan pancaran sinaran gelombang yg tinggi, halusinasi kpd manusia diciptakan dari peralatan ini, bahagian otak perlu menerima beban sinaran gelombang otak yg tinggi sehingga mengalami kesakitan penyakit mental dan sebagainya.
Peralatan canggih ini kemungkinan besar akan dijadikan alat pembunuh tanpa disedari dan mampu mengancam kesihatan dan nyawa rakyat. jika peralatan ini digunakan dalam kumpulan pengganas-pengganas Negara , maka ia mungkin akan digunakan utk mencabar keselamatan dan keamanan terhadap Rakyat dan Negara.
Setiap peralatan yg canggih perlu dikawal dibawah undang-undang Negara, Kesihatan dan nyawa rakyat negara perlu diutamakan .

No comments:

Post a Comment