Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Saturday 24 May 2014

Menggunakan peralatan canggih menciptakan Gangguan2 Seksual kpd mangsa


Sejak saya dijadikan mangsa, kumpulan penganas ini sanggup melakukan segala hal yg tidak berperikemanusiaan. Saya mangsa di malaysia dan terdapat kebanyakkan penganut yg beragama Islam, sepatutnya hal mengunakan peralatan canggih dan mewujudnya gangguan seksual kpd mangsa tidak akan berlaku di Negara sini.

Saya tiada cara utk mengelakkan atau menentang semula perelatan canggih ini, kumpulan penganas ini cuba mengunakan peralatan canggih ini menciptakan gangguan seperti apa yg saya tercatat di posting sebelum ini, tetapi mereka cuba mengelirukan saya dan menciptakan gangguan2 seperti terdapat sentuhan dan denyutan disekeliling badan saya (termasuk bahagian kemaluan), menggunakan ayat2 utk merangsangkan saya supaya saya terangsang dan mendatangkan nafsu seks saya. 

Walaupun saya berasa malu apabila mencatat gangguan2 yg terdapat di angota badan sejak saya dijadikan mangsa mind harassment control ( Peralatan canggih dari luar Negara). Dan disebabkan saya ingin memberikan rujukan kpd orang awam supaya tidak terjatuh dlm peranggkap peralatan canggih yg bernama ( Mind Harassment Control) ini.


No comments:

Post a Comment