Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 15 July 2014

Suara Dari Hati Mangsa Mind Harassment Control Yg Berlaku Dimalaysia

Mind harassment control 是一台可以威胁到受害者健康和安全的先进科技武器。马来西亚警方和政府有关单位既然把五位脑电波骚扰器受害者的报案书当着是耳边风或发绕扫。自从2010年第一位受害者报案到连续第五位受害者报案,警方及政府有关单位都可以当作没一回事, 每一天让受害者过着担惊受怕,脑袋需要被非常高的脑电波科技照射及其他受害者的痛苦经历,都没办法向身边人倾诉。

Mind harassment control adalah sebuah peralatan yg canggih dan mampu mengugut kesihatan dan nyawa mangsa. tetapi bahagian kerajaan yg berkenaan dan polis beranggapan laporan polis dari lima mangsa mind harassment control ini sebagai aduan mengamuk. dari tahun 2010 mangsa pertama telah melaporkan kes ini kpd PDRM sehingga sekarang tahun 2013 mangsa telah berterusan berwujud di Balai polis terdekat mereka membuat laporan polis. tetapi sehinngga hari ini tiada maklum balas dari pihak2 tertentu.
mangsa mind harassment control perlu menentang peralatan canggih dan mampu mengancam kesihatan dan nyawa itu mengunakan cara sendiri. setiap mangsa perlu disinarkan dibawah tekanan sinaran gelombang otak yg tinggi ke otak mangsa. segala hal yg dilalui oleh mangsa tiada cara utk mengadu kpd org terdekat dgn sendiri.


No comments:

Post a Comment