Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 15 July 2014

Demi Privasi, kesihatan dan nyawa rakyat negara malaysia, anda perlulah membuat sesuatu !

Sharing from victim mind harassment control in malaysia.

Sebuah Peralatan canggih dari luar negara yg bernama ( Mind Harassment Control )  telah diimport masuk ke negara kita, kes ini telah dilaporkan oleh beberapa mangsa sejak tahun 2009 sehingga tahun 2014 sekarang. laporan dan maklumat kes berkenaan telah disalurkan kpd Bahagian pejabat Perdanan Menteri, bahagian KDN, Bahagian PDRM, Talian 1 MOCC dan lain2, tetapi sehingga hari ini tiada maklum balas dari mana2 bahagian tertentu. 

Pada tahun 2014 sekarang, jumlah mangsa telah mencapai seramai 6 orang. kita ingin mengalakkan semua rakyat malaysia menumpukan perhatian terhadap kes yg berlaku ini. 

Negara malaysia kita mempunyai Radar system dan peralatan canggih utk mengawal satelit dlm negara sendiri, semua peralatan ini bernilai tinggi ! tetapi apabila negara kita diancam oleh peralatan canggih dari luar negara yg dinamakan mind harassment control, bahagian2 kerajaan tidak mampu menyiasat kes ini dgn menggunakan peralatan canggih yg bernilai tinggi utk membantu rakyat sendiri. 

Sila merujukan maklumat ( mind harassment control ) ini dilaman web antarabangsa seperti carian google, yahoo, msn dan sbgnya, utk mengesahkan kes ini adalah betul dan akan berlaku dimasa akan datang nanti !..............................

Demi Privasi, kesihatan dan nyawa  rakyat negara malaysia, anda perlulah membuat sesuatu ! 


No comments:

Post a Comment