Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Saturday 26 October 2013

Pakar Mengesan Peralatan Electronic Harassment (Mind Harassment Control)脑电波骚扰器检查专家

Pakar Mengesan Peralatan Electronic Harassment (Mind Harassment Control)
脑电波骚扰器检查专家

以下是一间Technical Surveillance Counter Measures (TSCM)团队,专提供让受害者或公众查询有关于脑电波骚扰器的资料,同时该团队也可以提供为受害者及公众检查,寻求和帮助决绝有关于脑电波骚扰器的资料。所以该团体可以确认及认证一切有关于脑电波的疑问。

http://www.bugsweeps.com/info/electronic_harassment.html

Laman web dibawah ini adalah sebuah kumpulan Technical Surveillance Counter Measures (TSCM) yg memberikan perkhidmatan dan pertanyaan tentang peralatan  ganguan sinaran gelombang otak (Mind Harassment Control) . mangsa atau orang awam mampu lebih memahami maklumat  yang berkaitan dengan peralatan mind harassment control  ini. Kumpulan ini juga memberi bantuan, pertanyaan dan cara mengesan peralatan tersebut. Oleh itu, kumpulan ini mampu membuktikan dan mengesahkan peralatan tersebut dan  segala hal yg berlaku dari mangsa mind harassment control.

http://www.bugsweeps.com/info/electronic_harassment.html

No comments:

Post a Comment