Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Saturday 5 October 2013

脑电波受害者经历之警局报案~Mangsa Mind Harassment Control ~Membuat Laporan Polis

成为脑电波受害者的我,被脑电波折磨期间也和其他受害者一样曾经也到过警局报案。我为了对抗脑电波控制员们,我曾经到过马来西亚最高警察部(PDRM Bukit Aman)报案。目的是希望我和之前的受害者一样可以得到帮助,在我与几位部门警察总部高官沟通后,我提供了一些受害资料为了证明这一切时。他们既然告诉我没这些东西,也告诉我在马来西亚的几个州属警局内都没接获任何脑电波受害者报案书。那时的我头脑都抱着一丝不解,那么在Sibu Sarawak, Kelantan,perak,Kuala Lumpur 及其他州属的受害者报案书会不翼而飞还是会隐形吗 ?。
Selepas saya dijadikan mangsa Mind Harassment Control, saya seperti mangsa lain penah pergi ke Balai polis utk membuat laporan polis, disebabkan saya ingin menentang arahan dari kumpulan mind harassment, saya meghadiri ke Pihak pentadbiran Polis Diraja Malaysia (Bukit Aman) untuk melaporkan hal ini. Tujuan saya adalah berharap saya dengan mangsa lain dapat bantuan dari PDRM, selepas saya mengadu dengan beberapa Pegawai pihak atasan, saya cuba mengemukan beberapa maklumat mangsa untuk membuktikan hal ini benar. tetapi mereka menafikan hal ini, dan memberitahu kpd saya tiada sebarang laporan polis yg penah dibuat dalam Pejabat Balai Polis di negeri lain. pada masa itu, saya berasa pelik, Kes yg penah berlaku di Sibu Sarawak, Kelantan, Perak, Kuala Lumpur dan lain-lain lokasi itu sebenar wujud ke tidak ? kenapa laporan polis mangsa boleh hilang dan tidak wujud dalam Pihak Pentadbiran PDRM ( Bukit Aman).


回来自己的州属后,我等待了接近2至3个星期后。那些脑电波折磨员不但没撤离,相反的他们越来越大胆的挑战我再去报案!然而他们制造的脑电波幻觉来混淆我的脑袋加重了许多甚至威逼我寻死的念头。所以我便再次前往我州属警察局报案,希望为了我人生安全起见投保一面警察报案书,以方便当我遭遇不测后警方可以调查及查讯我提供的资料。报案期间我需要面对陆陆续续好多的报案挑战。官员们都向我说没这回事,吩咐我需要接受心灵辅导期间,好多警察官员就像当成警察高官的房间有如超级市场的进出自如,把我当成了外星人来看待。
Selepas balik ke negeri sendiri, saya menunggu selama 2 hingga 3 minggu. Tetapi kumpulan mind harassment itu tidak berundur, sebaliknya semakin berani untuk mencabar saya membuat laporan polis lagi ! selain ini mereka mengunakan peralatan ini menciptakan halusinasi atau khalayak kepada saya sehingga saya berasa mempunyai tekanan tertekan pada mental saya  dengan menimbulkan fikiran ingin menamatkan nyawa saya. oleh itu, saya pergi ke balai polis untuk membuat laporan polis, berharap boleh melaporkan sebuah laporan polis ( Covering Report) untuk keselamatan diri sendiri saya, dengan jika berlaku sesuatu hal terhadap diri sendiri saya, surat laporan polis ini mampu membantu kerja penyiasatan dan membuat rujukan dlm laporan saya. semasa saya ingin membuat laporan polis, terdapat banyak halangan kepada saya. kebanyakkan pegawai polis berasa pelik dan kata tiada kewujudan hal seperti ini, meminta saya supaya menerima rawatan dari psikologi. Dalam masa yg sama, bilik pegawai polis itu telah dijadikan seperti pasaraya, ramai pegawai polis lain berterusan keluar masuk dalam bilik ini, memandang saya seperti makhlur asing.

我所提供的报案书里面是一字不漏,完完全全的清楚形容受害过程,但都好像毫无帮助。他们告诉我报了案也无法得到任何决绝方案。我便提供之前在别州属同样的脑电波受害者报案书时,及发问了几个问题如:
Laporan polis saya mempunyai maklumat yg mencukupi, tetapi rasanya tiada kegunaan walaupun jelas dicatat. mereka memberitahu kpd saya tiada cara penyelesaian utk kes mind harassment control ini. Disebabkan ini saya telah menunjukkan beberapa maklumat tentang mangsa mind harassment control ini kepada pegawai polis, dan bertanya beberapa soalan seperti berikut :

  1. 如果脑电波骚扰器不存在,为何各州属都会有受害者报案(报案内容80%相同)?
  2. Jika peralatan Mind Harassment control ini tidak wujud, Kenapa terdapat beberpa mangsa membuat laporan polis di beberapa negeri yg berbeza ( laporan polis itu hampir 80peratus sama )? 
  3. 为何会有那么多的警察不断的进出及告诉我没有这回事,而不是先根据我所提供的资料来展开调查工作呢?
  4. Kenapa begitu ramai polis memberitahu kpd saya tiada hal ini, sebaliknya kenapa tidak menjalankan tugas utk siasatan lanjut tentang kes mind harassment ini?
  5. 如果觉得我报案内容有可疑,为何不先安排警局里的心灵辅导员于我对话!通过交谈来确认当我报案时,是否脑袋清醒及理智呢?
  6. Jika berasa curiga terhadap laporan saya, kenapa tidak meminta saya berjumpa dgn bahagian kauseling yg terdapat di balai polis ! menyiasat secara berkomunikasi utk memastikan mental dan maklumat saya beri adalah betul atau tidak ?
  7. 当我面对为我记录报案的小姐及先生时,既然互相推卸责任告诉我不知如何为我编写我的报案内容。但我的报案内容早已自己在电脑编写整齐和齐全,只需接受及扫描(Scan)入电脑而已。我坚持的等了一个小时多,他们也是同样的利用扫描(Scan)功能来录取我的报案书。
  8. Apabila saya berhadap dengan pegawai polis seorang lelaki dan perempuan di kauter untuk menerima report, mereka saling menolak laporan saya, dan mengamuk tidak tahu cara utk menulis laporan polis saya. tetapi sebelum ini, saya telah siap sedia taip maklumat laporan polis ini, hanya perlu mengimbas semula maklumat saya ke dlm komputer. Akhirnya, saya menungu selama  1 jam, pegawai itu telah menolong saya menerima report polis saya.
最终·,我成功的提交我的报案书。我也再次提醒所有脑电波受害者想前往报案的,你必须坚持你要报案的目的是希望可以记录案件及得到来临的一天以讨回公平及公证。当你成为受害者时,由于脑电波骚扰器的成员会故意混淆及调高脑电波的指数让你不适及可能导致你报案时有少许障碍。但是只要你觉得你可以战胜及清楚的描述你的受害经历是没问题的,你也可以预先准备好你将要报案的内容后,然后复印及提供给警方。

Akhirnya, saya telah berjaya melaporkan surat report. saya ingin memgingatkan kepada mangsa mind harassment yg ingin membuat laporan polis, anda hendak memastikan tujuan membuat laporan polis ini digunakan sebagai rujukan utk membantu siasatan lanjut dan menuntut semula keadilan pada suatu hari nanti. semasa anda dijadikan mangsa, kemungkinan besar peralatan Mind Harassment control akan menyebabkan mental/otak anda pening dan kelirukan. Anda perlu percaya kpd diri sendiri mampu menewaskan sinaran gelombang otak ini.  walaupun terdapat ganguan sinaran gelombang di otak anda. selain ini, anda boleh siap sediakan maklumat laporan polis pada sebelumnya supaya memudahkan pegawai polis membantu anda melaporkan laporan polis anda.



最重要脑袋要理智,别让脑电波骚扰器制造假象和幻觉来混淆你的报案内容所提供的资料。有些脑电波受害者会因脑电波骚扰器的成员所利用政治内容混淆你的脑袋让你的报案内容被警方拒于门外!

Yang penting sekali, memastikan kecergasan mental sihat. Jangan dikelirukan oleh halusinasi dan khalayak dari peralatan mind harassment control ini. sesetengah mangsa disebabkan terdapat ganguan dari peralatan mind harassment control ini, sehingga maklumat laporan yg ingin diberikan itu telah dikelirukan dengan hal lain. menyebabkan mangsa tidak dapat melaporkan surat report sendiri.










No comments:

Post a Comment