Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Thursday 3 October 2013

马来西亚脑电波骚扰器的其中一名受害者~2013年10月03号~Salah Seorang Mangsa Mind Harassment Control~Nara Subra

Please click a following link page,
http://malaysiamindcontrol.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00:00:00%2B08:00&updated-max=2012-01-01T00:00:00%2B08:00&max-results=50
这部落格是由马来西亚其中一名脑电波受害者(Mind Harassment Control )所提供,里面的资料有供你参考。
Blogger ini diciptakan oleh salah seorang mangsa mind harassment control di malaysia, maklumat dalam blogger ini untuk rujukan anda.
受害者  Nama   : Nara Subra
地点       Lokasi : 吉隆坡,马来西亚(Kuala Lumpur,Malaysia)

Nara Subra是一名脑电波受害者,报案和受害已经好几年了。直到现在都没有相关政府部门调查有关于脑电波骚扰器的案件,同时马来西亚政府及马来西亚媒体未曾透露有关于脑电波受害者的案件及功能。所以一直以来因缺少媒体们提供有关于脑电波骚扰器的危险性及威胁性,导致我国人民完全不知道如何防范及察觉自己或身边人是否已经成为受害者!为何我国政府也从未提供任何相关先进器材,以方便我国警方的调查工作。
Nara Subra adalah seorang mangsa mind harassment control, selepas dijadikan mangsa telah membuat laporan polis pada beberapa tahun lepas. sehingga sekarang tiada mana-mana pihak kerajaan menyiasat tentang peralatan mind harassment ini, dlm masa yg sama pihak kerajaan dan pihak media negara  kita tidak mengumumkan maklumat tersebut. mungkin disebabkan ini, rakyat malaysia tidak tahu betapa bahaya dan mampu mengancam nyawa  dengan kesihatan manusia, tiada sebarang langkah mampu digunakan untuk elakkan diri sendiri dijadikan mangsa ! Kenapa kerajaan kita tidak menyumbangkan sebarang maklumat yg berkaitan dengan peralatan canggih ini, supaya memudahkan kerja siasatan polis diraja malaysia.

所以就算受害者已经报案,但都得不到任何的帮助。甚至当有些受害者鼓起勇气向警方报案时,却遭到警方已 ”取笑” , “不可能” 及没任何方法的理由来拒绝受害者报案。
Mungkin disebabkan ini, apabila mangsa melaporkan hal ini kepada polis, tetapi pihak polis tidak mampu melakukan sebarang bantuan atau kerja siasatan utk mangsa.  sebaliknya, pihak polis berasa "kelakar ", "Tidak mungkin" dan tiada cara utk siasatan lanjut dan penyelesaian supaya meminta mangsa tidak perlu buat laporan polis.
因为已经有好几位的受害者已经出现在马来西亚不一样的州属,所以此事必须以正确的调查方法来进行,也应该需向大马媒体及人民宣传提防和决绝方案。但这一切都被置于一方,那么身为人民或受害者的安全及健康需向谁来伸冤呢!
Disebabkan terdapat beberapa mangsa telah wujud di malaysia dalam beberapa negeri yg berbeza, kerja siasatan lanjut terhadap kes ini perlu dijalankan, dan perlu memberikan maklumat kepada pihak media malaysia utk sebarkan kpd rakyat supaya rakyat malaysia mampu mengambilkan tindakkan sewajarnya utk elakkan diri sendiri dijadikan mangsa. tetapi segala hal yg berlaku ini telah dipinggirkan ke tepi, apabila terdapat rakyat malaysia dijadikan mangsa, Pihak mana yg akan bertangguh jawab atas keselamatan dan kesihatan mangsa tersebut.

  • 我们的政府在何方,为何国家已被先进科技入趁了!但我国政府都好像毫不知情呢!..........
  • Dimanakah kerajaan kita, Sejak bila negara kita diserang masuk oleh peralatan canggih ini ! Tetapi kenapa pihak kerajaan kita langsung tidak tahu tentang peralatan canggih ini!.........




No comments:

Post a Comment