Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Sunday 11 May 2014

Bahagian penguatkuasa VS Bahagian Psychiatric



Sharing From victim mind harassment control in malaysia, 

http://victimmindharassmentcontrolinmalaysia.blogspot.com/

Malaysia PDRM (Bukit Aman)& IPD police officer call vicitm mind harassment control in malaysia take a medicine and find a solution from Psychiatric department (Hospital).

Saya ingin menegurkan kpd pihak penguatkuasa, hospital dan doctor hanya mampu merawat pesakit ! mereka tidak mampu menjalankan kerja siasatan kpd setiap mangsa ! kes mind harassment control berlaku di antarabangsa dan melibatkan ramai manusia yg tidak berdosa.

Anda mampu mengubahkan masa depan seseorang manusia, setiap pihak yg berkenaan perlu melaksanakan tugas sendiri !

Jika mengikut kajian antarabangsa, jika seseorang itu tidak mengalami penyakit mental tetapi dihantarkan ke dalm wad pesakit mental akan menyebabkan seseorang itu menghidapi penyakit mental dan menghancurkan masa depan seseorang itu secara berterusan !

Cubalah anda memikir , betapa susah jika mendapatkan seorang anak dan dibesarkan sehingga umur 18tahun, dlm tempoh 18 tahun ini perlu menyediakan pelbagai keperluan asas dan pendidikan supaya mendapat seorang anak yg bijak dan berdikari !

Tetapi kumpulan penganas( mind harassment control ) ini hanya mengunakan 2 tahun dah hancurkan hasilan manusia sendiri.

Adakah anda mementingkan diri sendiri dan menyebabkan masa depan mangsa terhancur sendiri !

No comments:

Post a Comment