Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Sunday 18 May 2014

Gangguan Badan Dari Peralatan Canggih Mind Harassment Control

Sharing form vicitm mind harassment control in malaysia, 
Sejak saya dijadikan mangsa, kumpulan penganas ini selalu mengugut saya mengikut arahan mereka. jika saya tidak ikut arahan, mereka akan sengaja menggunakan peralatan canggih mind harassment control ini menganggu badan saya, contohnya seperti terdapat sesuatu kepanasan, denyutan, gerakkan dan sakit pada bahagian badan yg tertentu seperti bahagian, paru-paru, mata, kaki, buah pinggan dan lain2 . 

Selepas saya mendapatkan maklumat di laman web antarabangsa dan perkongsian dari mangsa lain, didapati tahu segala gangguan ini adalah tembakkan sinaran gelombang dari perelatan canggih yg bernama ( Mind Harassment Control ).

Saya ingin meminta semua mangsa (mind Control) dan orang awam yg penah membaca blogger atau facebook saya menjadi penyaksi tentang posting saya. 

Sebelum saya dijadikan mangsa mind harassment control, saya seorang yang sihat dan suka dengan aktiviti luaran dan setiap minggu sekurang-kurangnya membuat senaman seperti joging kat bukit , berenang dan sebagainya. saya akan melakukan ( Body check-up ) pada 3 hingga 5 tahun sekali. dan disahkan badan saya adalah sihat dan tiada ganguan/masalah penyakit. kawan2 karib saya juga mampu menjadikan saksi saya utk membuktikan bahawa kesihatan mental saya adalah sihat.  

selepas saya dijadikan mangsa, badan saya dan otak saya sentiasa berasa penat dan letih, setiap hari mereka mengugut saya supaya mengikut cakap mereka ( kumpulan penganas ) ini. jika saya tidak menggikut cakap mereka, mereka akan meninggikan sinaran gelombang, sehingga saya berasa pening, tekanan otak dan badan menjadi sakit pada bahagian2 yg tertentu. semakin hari badan saya berasa semakin lemah.

Selama ini, saya mencuba pelbagai saluran utk membuat aduan dan meminta bantuan dari pihak2 tertentu, tetapi saya gagal menyampaikan kisah saya kpd orang awam dan tiada sesiapa sudi memberi bantuan kpd saya. walaupun kes ini telah dilaporkan kpd PDRM, KDN dan lain 2. tetapi sehingga hari ini kes ini masih ditutupkan dan tiada sebarang siasatan dijalankan. saya menyediakan maklumat yg secukupi mungkin dari mangsa-mangsa malaysia dan beberapa mangsa di luar negara utk rujukan pihak2 tertentu, tetapi sehingga hari ini kes ini masih tiada sebarang perkembangan.

Saya seorang penganut yg suci dan mempunyai kepercayaan agama yang kuat, tetapi hari ini saya telah dipilih menjadikan mangsa mind harassment control di negara sendiri ( malaysia ). saya berharap tuhan saya mampu mendengari suara saya dan suara mangsa lain, berharaplah orang yg sengaja buat jahat akan  dibalaskan dengan balasan seteruk mungkin. saya masih percaya tuhan mampu menetapkan keadilan kpd semua mangsa mind control ini. 



No comments:

Post a Comment