Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Sunday 24 November 2013

Salah Sejenis Halusinasi Yg Diciptakan Oleh Peralatan MInd Control ~其中一种幻觉制造与脑电波骚扰器

~Salah sejenis halusinasi yg dicipta oleh Peralatan sinaran gelombang otak !
 ~其中一种由脑电波受扰器所制造的幻觉假象 !
Adakah anda terdengar orang yg berhampiran dengan anda tengah mengata,marah, gosip atau melepaskan jeritan tentang anda ? Jika jawapan anda adalah "Ya" !. Anda perlu memerhatikan orang yg berkenaan dan pastikan gerakan badan, mulut, pandangan arah dan sebagainya adalah tengah mengata anda. supaya tidak berwujudkan pergaduhan dan geseran yg tidak diingini. kemungkinan anda telah dijadikan mangsa Ganguan sinaran gelombang otak( victim Mind Harassment Control ), Peralatan canggih ini mampu menyamar dan menciptakan pelbagai halusinasi palsu kpd manusia.

你是否听见远处的人们正在骂你,或闲言闲语,对你大喊有关于你的一切时,如果你的答案 “是” !你必须先注意对方的动作有如肢体语言,嘴巴,对望方向或其他的,以确定对方是否在批论你及不会引起不必要的摩擦及争吵。因为你有可能已经成为脑电波受害 者了(victim mind harassment control),这台先进科技可以模仿及制造非常多的假象给人类。

Akhirnya , meminta rakyat malaysia perlu mengamalkan sikap toleransi dan perlu pandai bersabar terhadap orang sekeliling anda dan kawan2 yg berbangsa lain. supaya berharap keamanan dan kejahteraan negara mampu dikekalkan.
最好,请求马来西亚人民必须拥有礼让及忍让的精神来对待你身边的亲朋戚友或友族同胞。 以希望可以保持国家的和平与安康。


No comments:

Post a Comment