Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Friday 8 November 2013

脑电波经历之2013年11月8号~Gangguan Sinaran Gelombang Otak Pd 08November2013



 脑电波经历之2013年11月8号~Gangguan Sinaran Gelombang Otak Pd 08haribulanNovember2013

今天的我非常的不服气,脑电波团员又在重复利用脑电波骚扰器制造有关于我的谣言。我因压制不到情绪,既然再次发生磨擦。自从懂事以后的我,老人家都一直再三的提醒(人不犯我,我不犯人), 闲事莫理,百忍成金和别轻易的听信他人谣言及其他。但是这一切都让我觉得在现在的现实社会中有多少人还会考虑到这一点!为何现在的社会风气既然会因听闻一些不实谣言却对当事人做出无谓的攻击呢?


就应我成为受害者以来,我就知道这一台脑电波骚扰器都在制造幻听及幻觉,但我都可以一一克服。 但唯有当我遇到一些老早已经对我有非常不满的人时, 这时的他们就有意的把握机会将对我不利的谣言有如锦上添花般的散播到四周围。一向的我都不会因害怕,担心,恐惧而退缩的我既然将这件事闹得双方僵硬,在路旁不顾仪态的与那些人反驳与对质了半个小时多。不服气的我因被套上不实罪名及在公共场所对我指责不实及有意散播我的不是的人,我当然绝不退缩。

在双方与友人在场下,这下罪名都一一被我反驳的一清二楚。对方因散播和指责对我不实的谣言及恐吓我因理亏之下,既然退缩及离开。唯有我心有不甘的追问当下从那里得知这消息时,他都不愿告知在那里得到相关消息。而这一切的谣言及对我不实的指责都是老早半年前我已经向警局提报有关于我成为脑电波受害者后所列出的其中一件事情。为何现在会无端端的浮现?

Hal yg berlaku hari ini, menyebabkan saya berasa panas seperti gunung berapi. kumpulan mind harassment control ini sekali lagi mengulangi perbuatan yg keji dan sama kepada saya. sekali lagi menyebarkan isu-isu atau gosi-gosip hal yg tidak benar dan isu yg mampu mengancam nyawa dan keselamatan saya di sekeliling saya. 

Sejak dari kecil lagi, selalu mendengar teguran dari orang tua, apabila sehari dah besar nanti, perlu ingat beberapa teguran seperti jangan jaga tepi kain orang, jangan usik org jika tak diusik, perlu pandai bersabar, jangan mudah percayai khabar angin atau gosip-gosip org lain dan sebagainya. tetapi di dunia sebenar, berapa ramai masyarakat mampu mengamalkan sikap seperti ini.  kenapa zaman kini, ramai diantara kita mudah percayai khabar angin atau gosip-gosip yg tidak benar sehingga melakukan sesuatu perbuatan yg tidak patut kepada mangsa tersebut !

Bermula dari sejak saya dijadikan mangsa Mind Harassmnet control ini, memang dah tahu kumpulan ini akan cuba mengunakan peralatan canggih mind harassment ini utk menghasilkan halusinasi atau khalayak kpd saya. tapi  segala halangan dan masalah yg dihadapi mampu dielakkan dan selesaikan. tetapi apabila isu-isu atau gosip-gosip ini disampaikan ke manusia yg sengaja ingin menyusahkankan dan menentang saya sejak awal lagi, inilah peluang yg paling sesuai kpd manusia begini. manusia seperti begini cuba tambah lagi cerita dan sebarkan hal ini di sekeliling dan mewujudkan isu-isu atau hal yg tidak benar kepada saya. tujuannya supaya saya diserang org ramai. Mungkin disebabkan saya lebih sudi menentang dan menafikan isu-isu atau hal yg tidak benar ini, akhirnya geseran dan pergaduhan saya dengan manusia ini bertambah teruk.

Apabila berdepan dgn kawan dua pihak, saya cuba soalkan dengan manusia ini kenapa burukkan nama saya didepan org ramai ?, Dimana asal isu ini?, tetapi manusia ini engan berjawab soalan yg ditanya oleh saya. perbualan kita hampir setengah jam, segala isu-isu dan gosip tersebut telah dibuktikan tiada kaitan dgn saya,. Akhirnya mungkin disebabkan manusia ini perlu menangung kesilapan diri sendiri seperti memburukkan dan menyebarkan gosip atau isu tidak benar  yg berkaitan dgn saya dan ugut saya semasa dlm talian telefon, manusia ini memilik berundur dan meningalkan tempat situ. Saya pelik kenapa saya asyik tanya dari mana isu ini berwujud, tetapi munusia ini tetap tidak berjawab.

Yang paling pelik ! dari awal setengah tahun sebelum ini, semasa saya dijadikan mangsa mind harassment control. saya penah melaporkan kes mind harassment ini kepada pihak polis, dan dalam surat laporan polis ini, saya penah mencatatkan salah satu masalah yg dihadapi oleh saya adalah seperti isu dan gosip-gosip seperti ini. Hal ini tetap sama dan kenapa ia boleh wujud  ?


No comments:

Post a Comment