Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Saturday 23 November 2013

增加来历不明的电讯塔~Menambah banyak Pencawang Telekomunikasi Yg Tidak Diketahui


Dekat dengan beberapa tahun ini, negara kita mempunyai banyak pencawang telekomunikasi yg tidak ditahui siapakah pemilik pencawang tersebut. kenapa pemasangan pencawang telekomunikasi boleh dibina dimana-mana shj, tanpa sebarang lesen/permit yg diluluskan oleh pihak2 kerajaan yg tertentu. Sebagai rakyat atau penduduk setempat tiada cara utk mengesankan pencawang ini telah diluluskan oleh pihak kerajaan setempat ker tidak.
Pencawang ini jika dipasang berhampiran dgn kawasan rumah penduduk setempat, adakah pencawang ini akan menjejaskan kesihatan  dan berbahayakan penduduk setempat ? jika disahkan mempunyai sebarang ganguan kpd penduduk setempat, siapakah perlu dipersalahkan dan bertanggungjawab atas kesilapan ini.

最近这今年,我国多出了许多来历不明的电讯塔。 为何电讯塔可以再没经相关政府部门所验证及批准的执照或证书之下便自行安装了。身为人民或附近的住户都无法识别该电讯塔是否已经该地方政府的批准后才安装此电讯塔。
如果该区已安装的电讯塔后,这电讯塔可能会对该区人民的安全及健康带来影响吗?如果被证实该电讯塔会对人民带来影响、那么因该由何人来担当这一切的责任呢。

Rujukan Dari laman web dibawah:
参考与以下网址 :
http://www.utaranews.com/2012/10/5-maut-kesan-radiasi-pencawang-telefon.html
http://azmeen-salamdunia.blogspot.com/2011/04/betulkan-pencawang-elektrik-berhampiran.html
沒資料, 沒人懂 , 快拆不明電訊塔
http://www.chinapress.com.my/node/476748
https://plus.google.com/100873678861117773496/posts
https://www.facebook.com/StopRadiationAlliances/info






No comments:

Post a Comment