Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 16 September 2014

Pembongkaran rahsia tentang panggilan palsu yg sering berlaku di malaysia

Sharing from victim mind control in malaysia, 
http://victimmindharassmentcontrolinmalaysia.blogspot.com

Jika mengikut maklumat dari luar negara, Peralatan canggih yg bernama mind control ini mampu menghantar imej atau maklumat ke dlm otak anda dengan menyimpan suara yg anda kenali atau orang yg anda penah bersembang ! selepas ini mereka akan menggunakkan cara menyalin semula suara mangsa dan dapatkan frequency suara yg hampir sama utk kelirukan mangsa melalui  penghantaran mesej ke otak atau melalui alat telekomunikasi ! segala maklumat mampu dicipta kemudian melalui pihak ketiga. 

Jika dimanakah orang sekeliling anda penah mengadu atau berpengalaman kes terima panggilan palsu dan didapati suara dari panggilan tersebut hampir sama atau serupa dengan orang yg terdekat anda kenali hampir 90% ! ( tetapi orang tersebut telah menafikan ) bermakna ini adalah satu kes penipuan yg dicipta dari kumpulan yg sedang mengawal peralatan mind control tersebut ! 

Diminta melayari laman web antarabangsa utk mendapatkan maklumat lebih lanjut utk membuktikan kes yg penah berlaku disekeliling anda adalah disebabkan peralatan canggih yg bernama ( Mind Control ). 

Pengetahuan anda mampu mengelakkan perselisihan berlaku ! 




No comments:

Post a Comment