Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Thursday 28 August 2014

Finahan, Hinaan, Taktik2 Kotor Dari Ahli Kumpulan Yg Sedang Mengoperasikan Peralatan Canggih (Mind Control)

Sharing from victim mind harassment control in malaysia.
http://victimmindharassmentcontrolinmalaysia.blogspot.com/

Finahan, Hinaan, Taktik2 Kotor Dari Ahli Kumpulan yg Sedang Mengoperasikan Peralatan canggih (Mind Control)


Sekumpulan orang yg mengawal peralatan mind control ini telah membuat banyak fitnahan kpd saya ( Mangsa mind control ). mereka menggunakan peralatan canggih ini mewujudkan kesilapan atau masalah kpd saya, supaya saya akan membuat aduan dan menyebabkan geseran dgn kaum lain di kawasan tempat duduk saya.


contohnya seperti, mereka sengaja mengusik talian telefon/ internet sehingga rosak atau sambungan talian telefon saya ke talian yg saya tidak dikenali, mengubah maklumat dlm data peribadi saya, menirukan identiti saya utk membuat aduan di tempat yg saya penah kunjungi atau urusan pejabat, tujuan supaya semua orang bermusuh dgn saya ( mangsa) dan dlm keadaan ini mampu mewujudkan masalah isu perkauman utk menjejaskan hubungan perkauman pada sesuatu kawasan ! ...


semakin hari kumpulan ini semakin berani utk mewujudkan fitnahan dan geseran utk saya, ahli kumpulan ini penah berkata ayat seperti


" Tiada sesiapa akan membantu awak, disebabkan pengetahuan teknologi atau ilmu IT dari rakyat malaysia masih kurang, tiada sesiapa mampu menyiasat dan membuktikan kewujulan peralatan canggih dari luar negara ini !"


"Ramai orang dah kena usik sampai teruk pun tak tahu diri sendiri telah dijadikan mangsa ( Mind Control )"


"Tiada parti politik atau pihak NGO berani usik isu sensitif ini, kelemahan manusia semua mementingkan diri sendiri "


"Jangan cuba kawan dan bersatukan kaum lain utk mengusik kes mind harassment control ini, mereka akan usik saya lebih teruk lagi atau usik saya sakit dalaman sehingga tak mampu disiasat dlm segi medical checking di malaysia."


"Ahli keluarga saya atau kawan2 saya semua akan dikenakan intip suara atau fikiran seseorang dari otak manusia menggunakan peralatan canggih ( Mind Harassment control ) ini. "


"Fitnahan dan geseran akan  wujud kat saya sehingga bangsa saya semua boikot saya atau usik saya, dan mewujudkan perselisihan atau pergaduhan kpd  seperti bangsa saya atau bangsa lain, ahli kelurga, kawan dan lain2. selepas bermusuhan ramai mereka akan sebarkan fitnahan2 palsu kpd saya ".


" Mereka mencipta suara yg menggunakan DIGITAL SOUND ( DB YG RENDAH) utk mengelirukan orang awam seperti anda sedang mendengari suara marahan atau kritikan kpd mangsa dari arah yg jauh, tetapi tiada orang di lokasi tersebut atau orang yg berdekatan itu tidak penah bersuara, tujuannya utk mencipta fitnahan dan hinaan kpd semua mangsa ( mind control) di malaysia."


Sekumpulan manusia yg sedang mengoperasi perelatan canggih mind control ini bersifat seperti binatan ini mampu 24jam setiap hari memikir cara untuk seksa dan fitnah saya, mereka usik saya dan beranggapan saya seperti seekor binatang. saya berasa sedih dan benci dengan kelakuan sekumpulan  orang ini , saya tidak penah berputus asa utk melawan balik taktik2 ahli kumpulan ( mind control ) ini, tetapi malangnya ramai penduduk2 malaysia diantara kita ni masih tidak tahu kes yg berlaku di malaysia dan tiada pengetahuan tentang peralatan canggih yg bernama mind control yg sedang berpopular di luar negara ini.


Saya bersumpah segala yg saya mencatat diatas ini adalah benar dan saya adalah mangsa mind control dan segala hidup harian saya sedang diperhatikan dan diusik dari ahli kumpulan ini, segala isu perselisihan yg berlaku diantara saya dengan orang awam adalah sebab2 yg tercatat di atas dan saya sudi mengakui diri sendiri saya adalah salah seorang mangsa mind control di malaysia.




No comments:

Post a Comment