Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Thursday 7 August 2014

Menuntut Semula Hak2 Manusia dan Keadilan utk mangsa Mind Control di Malaysia

Sharing from victim mind harassment control in malaysia,
http://victimmindharassmentcontrolinmalaysia.blogspot.com/

Malam yg indah dan malam pertama  di Kuala Lumpur, beberapa mangsa mind control telah kumpul bersama dan saling berkongsikan pengalaman diri sendiri sejak dijadikan mangsa. kita berkumpul menghadirikan diri sendiri ke PDRM ( Bukit Aman ) dan pejabat2 NGO utk menuntut semula hak2 manusia dan keadilan utk semua mangsa mind control di malaysia.

Walaupun akhirnya kita semua gagal dan tidak berjaya, tetapi saya tetap percaya segala hal yg berlaku atau wujud  di masa akan datang nanti, adalah seperti apa yg wujud dimata saya pd mlm pertama dan indah ini,  gambaran yg indah telah menenangkan hati dan jiwa saya .

No comments:

Post a Comment