Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Monday 7 April 2014

Pandangan Manusia Terhadap Peralatan Canggih di Sesebuah Negara

马来西亚脑电波受害者的分享经历,

人类如何看待国家高科技的进步,
如果我想问大家,你们如何看待近期来在我国所发生的脑电波受害者所分享的脑电波骚扰器经历(mind harassment Control in malaysia)?

在1980年时期,如果我告诉你们有关于厕所的高科技自动冲水系统(Toilet Auto sensor Flush system)!你们会相信吗?在那时期,这先进科技只出现在马来西亚几个地区 !

高科技的领域一天比一天的进步,如果我们没亲身体验这些高科技产品的出现,高科技先进产品的出现是非常让人难以置信!

Sharing dari mangsa mind harassment control,

Jika saya ingin bertanya kpd anda semua, apa pandangan anda terhadap peralatan canggih Mind harassment Contro yg disebarkan oleh setiap mangsa (mind control) ?

Pada tahun 1980, jika saya kongsikan pengalaman saya tentang perelatan tandas (Toilet Auto sensor Flush system) kpd anda semua !. Anda percaya atau tidak ? pd masa itu, teknologi canggih ini hanya terdpt di sesetengah kawasan negari kuala Lumpur.

Kemajuan teknologi canggih semakin hari semakin meningkat ! jika seseorang itu tidak membuktikan kemajuan teknologi tersebut melalui pengalaman diri sendiri, memang kita sukar utk percaya perelatan canggih tersebut !


No comments:

Post a Comment