Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 26 September 2017

Kenapa kami tidak menggunakan bijaksana manusia untuk memikirkan sesuatu !!!

Hari ini saya keluar belibelah kat bandar taiping, terkejut dgn orang2 manusia bodoh seperti ini....
Tunjuk sikap biadap dgn suka hati diri shaja ? Mengeluarkan kata2 kesat seperti ini " orang cina pun suka makan ini kah ! " selepas itu buat perangai sikap biadap dan bangsat kpd saya .....kedua dua lokasi yg berbeza juga menjumpai masalah pekerja tauke yg sama cuba mencabar kesabaran saya untuk berlawan !!!
Saya tak buat salah dan tak kenal awak semua ! Saya tidak menyertai mane2 politik dan ataupun cuba cabar mane2 pihak pun ! Tetapi satu jer saya tahu adalah kes mind control sedang berlaku dimalaysia dan sehingga ramai manusia sakit teruk dan hilang kesabaran ....saya tidak berundur dan takut dgn kuasa jahat ini! Sebab saya juga mangsa di malaysia..
Orang yg cuba cabar saya ini tak tahulah disebabkan apa ! Jika anda pandai tak perlu lah kerja dgn orang dan cuba menyusahkan orang awam ...
Buat kerja bodoh jer pandai ! Tak erti nak sedar ! Umur lebih tetapi tidak mempunyai akal manusia ! Senang mengikuti cakap orang untuk buat kacau dimerata2 ini penuh berdosa.... masa depan manusia di dlm negara sendiri adalah terjatuh di tangan kami diri sendiri ,
jika anda juga juga tidak sedar anda sedang buat jahat dan merosakkan masadepan negara macam mane pula hidup masadepan kami akan terjamin ?
Jika keadaan tidak sihat seperti ini terus berlaku ! Bersedialah kosongkan perut kami untuk menelan atau makan sampah2 dari pemimpin jahat yg sedang suruh anda buat jahat ini....
Orang tua penah berkata jika diri sendiri tidak berusaha mendptkan rezeki utk keluarga dan diri sendiri, siapakah sudi menghidupkan anda.... sehari kilang orang rkyt boleh berniaga kamu semua boleh dpt rezeki dan hidupkan keluarganya semua....
siapakah yg mampu menghidup beribu2 manusia sini, ? tolong memikirlah menggunakan otak diri sendiri .....jgnlah jadi bodoh hanya pentingkan hak diri sediri dan cuba cabar hidup orang dan buat kerja jahat seperti ini ....
Ini adalah pandangan dan pendapat iklas dari seorang mangsa mind control di malaysia .

No comments:

Post a Comment