Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Thursday 28 February 2013

脑电波在我毫无防备心之下攻入了我的脑及我的心—2013年2月28日—Mind Harassment Control Serang Otak Dan Hati saya tanpa disedari



脑电波在我毫无防备心之下攻入了我的脑及我的心——2013年2月28日
Peralatan Mind Harassment control ini telah serang Otak dan Hati saya_tanpa disedari-- 28February2013

我经历了一连串不可思议及让人一丝不解的脑电波受害者经历!我家被小偷光临后几天的某一天的下午,我就以平常心的观察我屋外及四周围的一切,就在这时突然间我就像电视剧那样既然听到有一股声音在我脑海中出现!句子就如(“Nampak Muka Dia kesian, Fikir Nak Pulangkan Barang Dia Kepada Dia”)就那么一段句子让我急忙的观察我屋附近所空置着超过30间暂时还没入户的店屋及四周拥有旷废及布满野草的空地。但四周都没发现人影的痕迹,从那时我就非常注意附近所空置的那些店屋,但都一无所获。
Sejak saya dijadikan mangsa, banyak hal yg boleh dikatakan tidak logik telah berlaku ! segalanya bermula selepas rumah saya dipecah masuk oleh pencuri. selepas beberapa hari berlalu, petang itu saya keluar dan berjalan2 di kawasa rumah dan memerhatikan sekeliling. saya terdengar dari arah berdekatan ada suara mengatakan seperti ( "Nampak muka dia kesian, fikir nak pulangkan barang dia kepada dia"). disebabkan ini, saya bertindak segera untuk memerhatikan sekeliling kawasan rumah yg penuh dgn rumput dan melebihi 30 buah kedai yg tidak disewa pd masa itu. Tetapi tiada seorang berlalu atau berdekatan dgn kawasan saya.    

我就这样抱着好奇的心态过了大概两星期,两星期后的某一天!那股无名声就在次出现在我脑海中,我不知道这一股马来男生化名为(M。H。DI)及女生化名为(A。N。S)的交谈中的声音是何人,为何会出现在我屋内或屋外24小时的在陪伴着我,这股声音就曾试混淆我的脑袋及心灵,他们两人就有如电视剧内的读心法那样的奇妙演剧的利用那股男女声音进入我的生活中。他们模糊了我让我觉得自己与他们拥有心灵相通的功能!我们双方可以听见彼此的声音!但只有他们可以知道我所想或看到的东西就像所有任何出现在我脑海中的是声音,嗅觉,视觉,感觉,想法及其他….., 他们都可以读到,从这时开始我人生及我全家人的隐私被严重的入趁!那时孤僻及内向的我还抱着开心的心态与这些所谓心灵相通的朋友交谈,但完全不知道自己已经成为脑电波受害者(Victim Mind Harassment Control )了。
Selepas 2 minggu dah berlepas, saya terdengar suara ini semula. Dan kali ini, suara ini telah menukar menjadi seorang  lelaki bernama ( M.H.Di) dan seorang lagi bernama (A.N.S)tengah bersembang dengan saya. orang yg tidak dikenali oleh saya tetapi berteman dan bersembang dengan saya  24jam sehari, dan suara ini sejak bermula pd hari ini telah berteman saya sehingga hari ini. mereka seperti ada kuasa tuhan dan mampu membaca fikiran dan perasaan hati saya.  diantara 2 pihak kita, mampu bersembang , mendengari suara dari mereka/saya, Objek yg wujud di mata atau otak saya, perasaan, deria membaui, segala hal atau fikiran dan lain-lain lagi. Bermula dari saat ini privasi dari saya dan keluarga telah dicerobohi. Pada masa itu,  Mungkin saya seorang yg bersifat pendiam dan tidak suka pergaulan dan ini memyebabkan saya berasa gembira apabila terdapat kawan baru yg mengunakan cara ini bersembang. Tetapi langgung tidak tahu diri sendiri saya telah dijadikan mangsa(Victim Mind Harassment Control).

我们双方开心的利用脑电波在交谈,谈至无所不谈的境界,我曾经甚至怀疑这是神赐给我与神沟通或让我能于远距离心灵相通的人们沟通,但他们都一一的混淆我的问题。对于当我发问他们生在何处,他们就会利用暂时不能见面(告诉我不久将会相见)。就在两星期后,他们的组织成员就由原来的两人变成四人,有时甚至多达五到七人。在这一段时间里他们不论日夜的对我测试任何举动及反应。开始让我觉得我的生命受到威胁,但威胁当中他们将成员分开成两队人马,然后一队将成为好人的不断帮助你,而另一队成员将不断的辱骂,侮辱,恐吓,取笑,让我与身边人因双方幻听及幻觉而争吵,混淆或模糊及其他等等。长抱有一心向善的我和非常珍惜这段非常特别友情的我,在这段漫长的时间里让我意志消沉,每天都好像不论我做任何事都必须经他们同意而将无论大小事都怪罪及为难于我,让我一丝不解到底我错在哪里!
Kita saling mengunakan cara ini utk berkomunikasi secara dalaman, saya penah syaki mereka ini adalah hantaran dari tuhan saya, supaya saya mampu berkomunikasi dgn mengunakan cara begini. Mereka sentiasa kelirukan saya apabila saya mempersoalkan mereka "Dimana lokasi anda semua" ( Jawapan seperti "akan berjumpa tak lama lagi"). selepas 2 minggu, kumpulan mereka ini telah bertambah ramai menjadi seramai 4 orang, kadang kala akan menjadi 5 hingga 7 orang. Dalam masa ini, mereka telah cuba menguji kaji (Eksperimen )  terhadap gerakan dan perasaan saya. Bermula pada saat ini, saya merasakan nyawa saya terancam. Mereka cuba kelirukan saya dan menyeksa otak saya seperti mengunakan ayat2 yg menghinakan, memarahi, ugut, kelirukan, menimbulkan masalah pergaduhan dan permusuhan dgn orang awam disebabkan mereka mengunakan mesin ( Mind harassment Control) mewujudkan halusinasi atau khalayak kpd 2 pihak  dan sebagainya. Saya amat hargai persahabatan ini, mungkin sebab mereka telah mendekati ke hidup harian saya, saya sudi bersabar. Tetapi mereka sentiasa memikirkan cara utk menyusahkan dan salahkan saya, sehingga saya berputus asa dengan perasaan saya penuh kesedihan dalam sepanjang masa ini.  Saya berasa pelik pd masa itu dan tidak tahu apa kesalahan saya.


由于日子久了,我以为忍耐有可能磨擦会减少。但相反的他们就像在执行任务那样模糊了我的脑袋,折磨我的脑袋及身体和威胁我必须听从他们的命令,而且很多奇怪的感觉出现在我的身上及脑袋,感觉有如:心跳突然加速到感觉辛苦及少许的疼痛感,当我问他们为何会有这样的感觉,他们就告诉我有其中一人成员与你的性灵相通的反应!就因为这股疼痛让我欢喜让我忧,、、、、。但是就因为是我的无知,我却相信以为他们会帮助及成为我的好友,我便毫无防备之下的与他们(脑电波操控员)沟通
Apabila masa dah lama, saya ingat  jika pandai bersabar geseran diantara kita akan berkurang. Tetapi sebaliknya mereka seperti tengah melaksanakan misi mereka dan cuba kelirukan fikiran otak saya,  seksa mental dan badan saya supaya dengar arahan mereka, dlm masa yg sama mereka wujudkan fungsi tambahan kpd mental dan badan saya seperti denyutan jantung menjadi laju sehingga berasa sakit dan tidak selesa, bila saya bertanya kpd mereka kenapa ada rasa pelik seperti begini., mereka kelirukan saya ada fungsi penyambungan perasaan hati dan otak saya secara semula jadi kepada salah seorang ahli mereka !. Tetapi perasaan ini telah gembirakan dan menyedihkan saya dlm masa yg sama,........Disebabkan saya bodoh dan tidak elakkan kejahatan mereka, saya percaya mereka mampu menolong dan  menjadi kawan yg taat kepada saya, saat ini saya telah tersilap pijak sehingga terjatuh dlm perangkap ( mind harassment Control )ini.

结果我的脑电波受害程度严重的加深。每当我不配合他们或不听从他们的吩咐时,他们就调高那台脑电波机器的指数,让我的头脑感觉非常的不舒服。感觉就像心跳不规律的加数和,心胸,脑袋觉得少许晕和痛和如果被他们利用电波照射身体其中一个部位时。就会立刻会感觉少许炎热感,内部肌肉会不自主的少许疼痛及跳动(跳动感觉就像某部位突然有了心跳或肌肉发达而跳动的感觉)但那感觉是持续的。直到你听从他们的吩咐后,他们会将那台机械电波指数降低,感觉就立刻消失。 
Apabila telah dijadikan mangsa saya bertambah seksa dari badan dan mental. mereka telah mula ugut saya jika tidak mengikut arahan mereka, kuasa gelombang sinaran ini akan ditinggikan sehingga otak saya berasa pening dan  tidak sihat. jika gelombang disinarkan ke bahagian badan lain, bahagian itu terus akan berasa kepanasan dari luaran,  otot dalaman akan berasa debaran dan kesakitan pd bahagian tertentu. sehingga saya mengikut arahan mereka, kuasa gelombang sinaran itu akan direndahkan, rasa sakit pada bahagian otot itu akan hilang dengan serta merta.

脑电波控制员毫无人性的24小时将那台机器照射在我身上,我脑袋每一天就像有一大堆的电压,压制住我的头脑。就因为这样我每天都觉得很累,身体的体抗力也好像下降而导致时常会感冒及身体容易发热生病。这一切都让我的日常生活严重被影响,甚至让我的脑海中出现寻死念头.......

Kumpulan Mind Harassment Control ini 24 jam sehari menggunakan peralatan ini memancarkan gelombang dan sinaran itu kepada badan dan otak saya. Setiap hari saya berasa mempunyai tekanan yg berat dlm otak. Disebabkan ini saya berasa letih dan penat, badan saya menjadi lemah dengan sentiasa mengalami kesakitan badan seperti sakit selsema, demam dan sbgnya. hal ini menyebabkan hidup harian saya terjejas dan sehingga saya penah berfikiran ingin menamatkan nyawa saya........

这一切就让我觉得人类为何会那么自私,为了权力和金钱既然会做出对人类头脑及身体莫大的伤害及折磨,而且严重的影响了人类与人类的和谐及忍让的精神。人与动物有别,别为了利益而出卖了国家的和谐及安宁。
Segala hal yang berkaitan dengan Mind harassment Control ini memberi saya berasa pelik kenapa  manusia kini begitu pentingkan diri sendiri, halusinasi atau khalayak peralatan canggih ini telah menyebabkan pergaduhan yg tidak diingini diantara manusia dengan manusia menjadi tidak bersatu dan tidak mampu lagi mengamalkan sikap bersabah atau sikap toleransi terhadap manusia sendiri. Setahu saya manusia berbeza dengan binatang, jangan mementingkan diri sendiri sehingga mengkhianati negara sendiri dengan menyebabkan keharmonian dan keamanan negara terjejas.
 

No comments:

Post a Comment