Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Wednesday 20 November 2013

副交長︰若證實被監聽 政府會有行動 ~Jika disahkan isu intip perbualan itu wujud, pihak kerajaan akan mengambil tindakkan sewajahnya

我国的防卫一向来都很好,有可能会被某某无名团体(Big Brother 监听器)从外国发射到我国吗?
那么那些先进科技既然可以从外国发射到我国来寻找目标(受害者)吗?
为什么这台外国流行的先进科技(Big Brother / 监听器),既然会和先进科技(脑电波骚扰器 / Mind harassment Control)那么相似呢?
外国先进科技既然可以在没有任何通知及该局的批准下,既然可以在我国实行监听实验吗?

为何马来西亚脑电波受害者,所提报给警方的报案书和这台外国先进科技那么相似呢?马来西亚脑电波受害者所提供的报案书都很久了........!

Selama ini, kawalan keselamatan negara kita tiada ancaman dari luar negara dan aman selalu,  mungkin ker peralatan canggih ( Big Brother / Alat intip perbualan ) ditembak melalui luar negara sampai denstinasi negara kita ?
Habis itu, peralatan canggih dari luar negara itu mampu ditembak ke negara kita dan boleh cari (mangsa) sendiri ker ?
Kenapa peralatan canggih dari luar negara ini ( Big Brother / Alat intip perbualan ), hampir sama dengan peralatan ( Gangguan sinaran gelombang otak  / Mind Harassment Control ) ini

?
Mengapa Peralatan canggih ini boleh melaksanakan tugas di dalam negara kita tanpa sebarang pemberitahuan dan keizinan dari pihak2 tertentu dari negara kita ?

Kenapa laporan polis yg diberikan oleh mangsa Mind harassment control,  hampir sama dengan peralatan canggih dari luar negara?. Laporan polis yg diberikan oleh mangsa mind harassment control telah berwujud dari sejak awal lagi ..........


Rujukan Dari laman web media malaysia ! 参考与马来西亚媒体网站!
http://www.chinapress.com.my/node/476215







No comments:

Post a Comment