Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Thursday 12 September 2013

脑电磁波武器在几个不同的国家都拥有受害者~Kes Mangsa Peralatan Mind Harassment Control Terdapat Dibeberapa Negara Yg Berbeza

脑电波受害者人数在国际排行榜是非常惊人,而且几种病症都和这台机器有无间断的关系。所以当大家都关注在彭亨州属的稀土厂(Dynas)时,你们有可能不知道已有神秘的先进科技已经偷偷摸摸的混入马来西亚了。这台脑电波骚扰器的威胁性也处于高峰,希望你们密切留意,别因为不可能而造成你身边人有可能的受害者遭殃,让你人终生遗憾。
Anda akan terkejut dengan bilangan jumlah mangsa Mind Harassment Control di antarabangsa, terdapat beberapa penyakit berlaku memang berhubung kait dengan peralatan tersebut. Apabila anda semua tengah menumpulkan perhatian tentang Isu (Dynas) di pahang, kemungkinan besar peralatan canggih ini telah di import masuk ke dlm negara kita secara sembunyi. Peralatan Mind harassment ini juga mempunyai peratusan yg tinggi untuk mengancam nyawa dan kesihatan manusia, berharaplah hal ini mampu menarikkan perhatian anda, Jangan disebabkan " Tidak Mungkin" ! telah memberi peluang kpd kes ini berlaku di sekeliling anda, ia akan menyebabkan anda menyesal.


No comments:

Post a Comment