Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 9 December 2014

Pesanan Kpd Penduduk2 Yg Berdekatan Dgn Taiping Perak, Patutkah kita mengikut !......

Sharing from victim mind harassment control in malaysia,
http://victimmindharassmentcontrolinmalaysia.blogspot.com/

Apabila saya telah terpilih dijadikan mangsa mind control, memang dah bermula menyiasat kes mind control ini disekeliling kawasan yg berhampiran dgn tempat duduk saya. setelah kehilangan privasi kehidupan saya dgn keseksaan yg diwujudkan dari kumpulan yg mengawal peralatan canggih mind control. 


Dimasa tempoh 2 tahun ini, saya mampu mengesan dan mengecam muka2 yg sentiasa berwujud didepan mata saya, apabila mereka mengikut saya disepanjang jalan yg menuju ke destinasi kehendak saya. Orang yg wujud ni boleh dikatakan seorang pemimpin dan juga orang bawahan yg membantu mengoperasikan peralatan canggih ini,


Pesanan atau pandangan dari  seseorang mangsa mind control di malaysia: - Seorang pemimpin mampu memujuk ramai penyokong utk menyebarkan fitnahan, hinaan, seksaan, mengajar cara2 mengintip privasi dari setiap mangsa, dan lain2. segala yg dilakukan dari pemimpin tersebut bolehlah dianggap sebagai ajaran sesat kpd orang muda dan rakyat malaysia, tak kiralah dari segi agama atau di perkembangan sosial juga tidak digalakkan.


Sebagai seorang mak/bapa, anda sepatutnya mampu mengelakkan anak muda anda melibatkan diri dlm kumpulan yg beroperasikan peralatan canggih yg bername mind control ini, mendorongkan atau menegakkan anak muda sekarang supaya menjadikan seorang yg bijaksana, menghormati dan berhikmat tinggi. bukanlah dijadikan sebaliknya, mengajar anak muda mencipta berdosa, belajar menghina, mengfitnah, mengintai privasi orang awam, sehingga menakung berdosa kpd pemuda kini. 


Memintalah anda memikirkan dgn teliti, patutkah kita mengikut dan patutkah kita berdosa !




No comments:

Post a Comment