Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Sunday 1 September 2013

誰腦控他們大腦,许许多多的自杀及跳楼案件和这台机器有关系吗!Siapakah tengah memantau peralatan ini terhadap otak mangsa, banyak kes bunuh diri kemungkinan besar ada kaitan dengan peralatan tersebut !

誰腦控他們大腦,许许多多的自杀及跳楼案件和这台机器有关系吗!
Siapakah tengah memantau peralatan ini terhadap otak mangsa, banyak kes bunuh diri kemungkinan besar ada kaitan dengan peralatan tersebut !

许多人因为不知道这台先进科技机器的严重性,研究员没管制好,这台先进科技因为被滥用才会形成今日的局面。希望这名教授收回自己的研究品,不要让人类滥用导致许许多多人类遭殃。
Ramai manusia diantara kita, mungkin disebabkan tidak tahu tentang peralatan canggih ini akan menimbulkan kesan buruk, pencipta peralatan ini tidak bertangguh jawab terhadap ciptaan peralatan sendiri, barulah menyebabkan orang awam salah guna fungsi yg canggih dari peralatan ini. berharaplah profesor dapat menyimpan semula tentang ciptaan sendiri, supaya elakkan manusia menimbulkan masalah dengan menyebabkan manusia sendiri terkorban.

No comments:

Post a Comment